21 Ocak 2014 Salı

Melekler Erkek Olur - Hamdi Koç

Benim için 2014 yılının ilk kitabı Hamdi Koç’un “Melekler Erkek Olur” adlı kitabı oldu. Hamdi Koç İlk defa okuduğum bir yazar. Pek çok kitabı var ama ben en çok bu kitabının ismini duymuştum. Yıllardır gözüme çarpar ancak bir türlü okuyamadım. Anlayacağınız eski bir kitap. Farklı yayın evlerinden çıkmış. Benim okuduğum YKY’na ait.
Kitabın ismi içerisindekilerden farklı bir şey vaat ediyor gibi. Konu erkekler ve aldatmak üzerine. Aldatan erkeğin psikolojisini, düşüncelerini çok objektif bir biçimde anlatıyor. Herhangi bir yargılama olmadığı gibi, mazur gösterir bir yan da yok kitapta. Kendimi bir pencerenin dışından olayı izliyor gibi hissettim. Bu da kendimi kitaptaki karakterlerin yerine koymamı engelledi. Belki de yazarın bir erkeğin ağzından yazması ve bunlar benim tamamen uzak olduğum duygular olması nedeniyle böyle hissettim.
İşin kötü yanı ne yaparsa yapsın kadının aldatılmaktan kaçınamayacağı ve her erkeğin aldatacağı gibi bir his uyandırdı bende.
Sonuç olarak özellikle kadınların okuması gereken bir kitap. Ancak mutlu evliliğinize şüphe tohumları ekmekten korkuyorsanız uzak durun.
Yazar ve yazım stilini göz önüne alacak olursam sanırım kendime severek okuyacağım bir yazar daha buldum! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder